8/22/2013

Pieniä runoja suurella sydämmellä

Suru joskus painaa mieltä, se ymmärrettävää on.
juuri juuri juuri sieltä, olo toivoton.
Mut mulla on edessä tulevaisuus,
joten tuki suus ja kerää luus.
Sateella mä katson pisaroita veden.
Silloin huomata mä saatan hunajaisen meden.
Kun katson sitä tarkemmin, huomasin mä vaan,
 ajatukseni, sekä maan ja taivaan.

 Ei kenkiä, ei sukkia.
Mä poimin sulle kukkia. 
On kauniita, on rumia,
niissä ei oo kumia.
 paljon paljon omenoita putoo pikku puusta,
mut tulin sulle kertomaan jostain ihan muusta.
koulut alkanut on nääs,
tietoo tulvii joka pääs.

Heipä hei rakkaat lukiani!
Teitä varten tein tälläisen runopostauksen, mitä tykkäsitte? Kommentoikaa ja liittykää lukioiksi jos kiinnostaa tämmöset postaukset tai normikuulumis postaukset!

Love, julia
+ kuvat olen ottanut itse! Ei kopiontia kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti