9/21/2013

♫ kuka muu muka kuka kuka muu muka ♫

Meneepäs nää viikot nopsasti. Oon lukenut kokeisiin, käynyt elämä lapselle-konsertissa, nähnyt kavereita jne.

Elämä lapselle-konsertissa oli aivan mahtava fiilis! Siellä esiintyi Isac Elliot, Robin, Cheek, Hanna Pakarinen, Jenni Vartiainen, Nuppu, Daniel Helakorpi, Riki Sorsa, Juty danx (en tiiä miten kirjotetaan), Antti Tuisku, Tommi Läntinen, yksi lapsikuoro räppiryhmän kera ja näin siellä myös Linnanahteen, ei kylläkään esiintynyt, mutta oli kattomassa. Kiljuttuakin tuli ja aika paljon, koska ääni on vielä aika kähee. Paras konsertti ikinä!

Mulla on ollut koulussa kolme koetta, matikka, ruotsi ja fysiikka. Matikan numeroa ei olla saatu vielä tietää, ope kun on vähän hidas tarkistaan... Mutta fysiikasta sain 7- ja ruotsista 8+. En oo kauheen tyytyväinen tohon fysiikkaan, mutta aina pitää olla jotain mistä parantaa. Oon keskittynyt nyt enemmän tunneilla. Oon tehnyt läksyt aina tunneille enkä oo unohdellut oikeestaan mitään. Kaikin puolin kasiluokka on lähtenyt hyvin käyntiin. 

Huomenna meen ulrikan kaa kattoon tampereelle, plevnaan luukaupungin. Oon tosi innoissani siitä, koska kaikki, jotka on käynyt kattoon sen, on sanonut sen olevan tosi hyvä, joten kait sitä itsekkin voisi käydä kurkkaamassa minkälainen elokuva on kyseessä. Ja vielä loppuun, en ole vieläkään löytänyt mun kameran akun laturia, joten kuvia ei välttämättä tule tähän postaukseen kauheesti.
Ikävä näitä kesäpäiviä, jolloin sai olla vaan, tekemättä mitään.

 Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet pysyä uskollisesti mun blogin lukijoina, arvostan teitä tosi paljon. En tiiä koska postaan seuraavaksi mutta sillä välin voitte vaikka käydä kattoon mun videoita, vaikka ei sinne mitään uutta ole tullut.

♥:julia
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti