10/26/2013

sopivasti onnellinen.

Moi! Voi kauhistus, noinko pitkään oon ollut postaamatta?! Huhhuh, no tässä sitä ollaan, väsyneenä ja hengissä. Paljon on ehtinyt tapahtua. Oon saanut uusia ystäviä, jotka oikeesti on parasta mitä tiiän. Oon esiintynyt eräässä musikaalissa, meillä on vielä monta muutama näytös jäljellä. Seuraava näytös on Jämsässä. Oon ihan hurahtanut Robiniin♥. Koulu on mennyt miten mennyt. Iken uusi biisi tuli perjantaina ulos nrj:ltä. DREAM BIG. Se on niin täydellinen biisi. Olin muutama viikko taaksepäin Pirkkalassa mummulassa, samalla näin idaa, koska se asuu siinä naapurissa. Syysloma parhautta. Ainii, olihan campun yllärisynttäritkin yksi viikonloppu. No, kyllä te kuvista tajuatte loput☺
Tampereen reissun ostokset/tigeristä ostetut
Niin monen viikon/kuukauden jälkeen, mulla ei oo enempää jaettavaa teille. Se kysymysvideo tulee jossain kohti, moikka☻!
 
♥:julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti