12/06/2013

Joulukuuta mennään

 Musta tuntuu, että aika kuluu niin vauhdilla, etten ehi tänne kirjoitella. On kokeita, läksyjä, vähän lisää kokeita ja harrastus. Kuinka mun aika muka näihin riittää? No, ihan hyvin - vielä... Kun kurkkaat illalla ulos, siellä on aika pimeää. Kaikki muuttuu niin nopeesti. Mulla on musateatteri valinnaisena, joten meillä on ollut 5 näytöstä tällä ja viime viikolla. En ollut viime viikon näytöksissä, koska mulla oli musikaaliesitys Jämsässä. Jos joku on ollut katsomassa sitä, niin voitko antaa palautetta vähän? Se näytös ei vaan sattunut putkeen... Siinä tuli jopa enemmän mokia kuin ensi-illassa. Oli kiva nähdä kaikkia siellä♥ Kiitos!
Oon käynyt mummulassa paljon, koska mun yks parhaista kavereista asuu siinä ihan naapurissa. Nään sen seuraavan kerran 26.12.
Niin kun näkyy, oon saanut uuden kännykän, samsung galaxy s2 plus! Oikeesti, suosittelen tätä ihan j o k a i s e
l l e ! Tää on aika edullinen (269€ mikä ei
oo paha hinta kännykästä joka kestää) ja  
ainakin ite pidän tästä kovasti! 
Kaipaan ihan liikaa kesää! Tuntuu,että kevät,kesä,syksy ja noin puolet talvesta ois mennyt liian nopeesti. Vastahan mä alotin 8.luokan ja nyt sitä ollaan jo puolessa välissä. Oon tutustunut tän vuoden aikana ihan uskomattomiin tyyppeihin, joita en voisi kuvitellakkaan tuntevani, ilman Pidäthän Kii-musikaalia. Tai oonhan mä muuallakin tutustunut eri ihmisiin, mutta en näin moneen. Leireillytkin oon. Mulla alkoi loka tai marraskuussa rippikoulu. Ens kesänä meen riparille Koillismaalle! Siitä tulee huippua! Mulla on mennyt koulussa hyvin. Oon saanut itteni mielestä hyviä numeroita (äikkä:10- ruotsi:9+ enkku:8,5 yms) 


Ensimmäisen tekstinpätkän kirjoitin joskus viikkoja sitten, nämä muut kirjoitin äskön ja kuvat ovat ehkä kuukauden tai parin vanhoja. 
Oon kiitollinen, että ootte jaksaneet lukea mun blogia, joskus on käynyt mielessä poistaa tää, mutta oon ajatellut, että joku voi yhtähyvin lukea näitä ja saada näistä, just näistä postauksista päivän piristyksen. Tästä tuli sekava teksti. Hyvää yötä♥

♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti